Звітність про фінансові надходження 

та витрати Кобзарцівської філії І-ІІ ступенів Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 

(державні кошти та благодійні внески батьків) 

Звіт завідувача Кобзарцівської філії І-ІІ ступенів

про роботу за 2019-2020 навчальний рік.

У 2019 - 2020 навчальному році навчально-виховна робота школи здійснювалась у відповідності до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нових Державних стандартів початкової школи та базової і повної загальної середньої освіти, наказів МОН України щодо навчання учнів 1-2 класів у Новій українській школі, наказів та Положень МОН щодо здійснення освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у зв'язку з епідемією коронавірусної хвороби (COVID - 19), річного плану роботи школи, який підпорядкований реалізації нормативно - правової бази освітянської галузі. Організаційно - методична робота педагогічних працівників була спрямована на формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.

Відповідно до річного плану на 2019-2020 навчальний рік було належно організовано діяльність методичної служби школи з педагогічними працівниками. Організаційно-методична робота вчителів спрямована на реалізацію науково-методичної проблемної теми"Формування життєвої компетентності - передумова підвищення якості освіти школярів". У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив, батьки, громадськість спільно спрямовували роботу на реалізацію державної освітньої політики в усіх секторах галузі.

З метою забезпечення якісної освіти адміністрацією школи проводилася системна робота по створенню умов для підвищення рівня фахової майстерності педагогічних працівників.

На початку навчального року у школі була створена науково - методична рада школи на чолі з завідувачем філії Ліщенюк С.В.. До її складу ввійшли ЗДНВР Оковита І.М., вчителі: Шумік Т.Й., Богданова Т.В., Афанасьєва С.М., педагог-організатор Юськів Т.І., практичний психолог Кирпань І.В.

Головні питання методичної служби з актуальної тематики розглядалися на засіданнях науково-методичної ради. Значна увага була приділена обговоренню проекту «Нова школа», питанням інноваційної освітньої політики, практичного впровадження ІКТ та інтегрованих уроків, ролі усіх форм методичної служби у підвищенні фахової майстерності педагогічних працівників, впровадження здоров'язбережувальних технологій, національно-патріотичного виховання підростаючого покоління, організації роботи з обдарованою молоддю, організаційно-методичній роботі щодо підготовки до ДПА та здійснення моніторингових досліджень, результативності роботи шкільного методичного кабінету, здійсненню заходів, спрямованих на організоване завершення навчального року та організацію освітнього процесу в умовах дистанційного навчання, забезпеченню всіх учнів доступом до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією, організації оцінювання здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання, технології роботи класних керівників з батьківською громадськістю, видавничої діяльності вчителів.

Протягом навчального року також відбулися засідання науково-методичної ради школи за темами: аналіз роботи шкільного колективу за минулий навчальний рік; завдання та затвердження робочого навчального плану (варіативної частини) на новий навчальний рік; розвиток творчої ініціативи вчителів; удосконалення та пошук активних і цікавих форм ведення уроку; використання технічних засобів навчання; впровадження в навчальний процес інтегрованих уроків; унаочнення в навчально - виховному процесі; здійснення індивідуального та диференційованого підходу до учнів під час організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання під час карантину в умовах он-лайн; стан самоосвіти педагогічних працівників як складової частини системи внутрішньошкільної методичної роботи.

Класними керівниками було проведено діагностування розвитку творчих здібностей школярів. Результати психодіагностики обговорювалися на засіданнях методичної ради. Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно-зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, національного й морального виховання учнів.

З метою вирішення даних проблем протягом року були проведені засідання МО, що проводились на базі опорного закладу. На цих засіданнях вивчалися практичні аспекти формування та розвитку в учнів здібностей та компетентностей на основі інтеграції та нових освітніх технологій. Були розроблені методичні рекомендації щодо формування та розвитку в учнів компетентностей, творчих здібностей, якими учителі постійно керувалися у навчально-виховній роботі. Активізувалося впровадження в роботу інформаційних технологій для забезпечення всіх учнів доступом до навчальних матеріалів та завдань, що використовувалися для обміну інформацією в умовах дистанційного навчання, а саме через Інтернет - месенджери: Viber, Messenger, YouTube, електронну пошту, телефонний режим. Питання реалізації науково - методичної проблеми обговорювалося на нарадах при завідувачу філії та он-лайн-нарадах при директору школи.

Усі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об'єднаннях.

З метою надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим вчителям з питання організації навчально - виховного процесу створена рада наставників. За молодими вчителями закріплені досвідчені колеги.

У 2019/2020 н.році троє вчителів Кобзарцівської філії пройшли атестацію. За підсумками шкільної та районної атестаційної комісії Ліщенюк С.В. підтвердила вищу категорію та звання «старший учитель». Учителі біології Бандурко Т.С. та початкових класів Чернягова А.А. підвищили свій кваліфікаційний рівень, відповідно: Бандурко Т.С присвоєно І категорію, Черняговій А.А. - ІІ категорію.

Молодий педагог, учитель початкових класів Чернягова А.А. у цьому навчальному році брала участь у І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2020» у номінації «Початкова освіта», що проходив у листопаді 2019 року. Педагог достойно пройшла всі випробування і стала фіналістом районного етапу.

Педагоги школи активно співпрацювали з методистами Снігурівського РМК, з учителями опорного закладу.

Протягом навчального року вчителями зверталася увага на створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді. Аналізувалося питання впровадження програм роботи з обдарованою молоддю, при цьому зверталася увага на те, що завдання розпізнати в дитині талановиту особистість є на сьогодні одним із основних.

Слід відзначити роботу вчителів Сапсай Н.О., Кирпань І.В., Добровольська С.М., Семенюк С.П., Товсточуб О.В., Ліщенюк С.В., Афанасьєва С.М. з обдарованими учнями (підбір індивідуальних завдань творчого характеру та завдань на поглиблене вивчення предмета), результатами якої є учні - переможці районних етапів, обласних та Всеукраїнських конкурсів:

У ІІ турі мовознавчого конкурсу знавців української мови ім.. П. Яцика призерами стали :

- Семенюк В. - 6 клас ІІІ місце (учитель Семенюк С.П.)

- Нікуліна В. - 4 клас ІІІ місце (учительДобровольська С.М.)

-Гуров М., - 5 клас - ІІ місце в ІІ етапі ІХ Міжнародного мовно-літератовного конкурсу імені Т. Шевченка (вчитель Кирпань І.В.)

Вагомого результату досягли вихованці учителя початкових класів Афанасьєвої С.М. в районному та обласному етапах обласної акції «Грак - птах 2019 року». Учні 3 класу Бабін А., Кардєй-Кашуба С., Слобожанюк С. посіли і в районному, і в обласному етапах І місце.

За підсумками районного етапу обласного конкурсу читців - декламаторів «Поетична пристань» у номінації «Авторські вірші» призове місце посіла Голокоз Т. - 9 клас (учитель Кирпань І.В.) .

У ІІ турі ХVІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої» ІІ місце посіла учениця 9 класу Голокоз Т. (учитель Ліщенюк С.В.).

Керівник шкільного Зразкового історико-етнографічного музею імені В.А. Веденка Юськів Т.І. підготувала гуртківців Бандурко Є. та Діденко К. до обласного конкурсу юних екскурсоводів «Музейна скарбниця Миколаївщини». Та, на жаль, через епідемію корона вірусу та карантин дівчата не мали змоги презентувати свої роботи на обласному конкурсі.

Учні школи Голокоз Софія (2 клас) за роботу «Юна україночка» (учитель Чернягова А.А.) та Павлюк Валентин (8 клас) за роботу «Стилізована ялинка» посіли ІІ місця у районному етапі обласного конкурсу-виставки «Український сувенір» та «Новорічна композиція».

Маємо перемогу і в районному етапі обласного конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» у номінації «Вироби з бісеру» :

  • ІІ місце Кирпань Дарина, 6 клас (учитель Кирпань І.В.)

Значних спортивних успіхів досягли вихованці учителя фізкультури Товсточуба О.В. в районних змаганнях:

- змагання з легкої атлетики ХІХ районних Спортивних ігор

І місця: естафета 4х100 (команда дівчат);

біг - Голокоз Т., Нікулін В. ( біг 60 м.);

біг - Дмитренко Р. (біг 400 м)

Настільний теніс :

Нікулін В., Нікуліна П., Заєць М.;

Шахи :

Вертліб Г.

ІІ місця: естафета 4х100 ( команда юнаків);

біг - Діденко К. (200 м);

Голокоз Т. (400 м);

Безкровний В. (400 м).

ІІІ місце : біг - Бандурко Є. (400м).

Педагоги школи готували своїх вихованців і до районного етапу учнівських предметних олімпіад. На жаль, в цьому навчальному році ніхто з учнів школи не посів жодного призового місця. Тому, треба зосередити увагу та активізувати підготовку учнів до участі та перемоги в районному турі предметних олімпіад у новому навчальному році.

Учні школи були активними учасниками Всеукраїнського інтерактивного природничого конкурсу «Колосок». 28 учасників отримали дипломи : золоті (11) та срібні (17). Всього брало участь у конкурсі «Колосок» 46 учнів. Це значно більша кількість у порівнянні з минулим роком.

Учні школи (куратор Семенюк С.П.) брали участь в інтерактивному мовно-краєзнавчому конкурсі «Соняшник» - 19 учасників (7 дипломів переможців в початковій школі, 2 дипломи ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 4 дипломи І ступеня регіонального рівня, 5 дипломів ІІ ступеня регіонального рівня, 1 сертифікат учасника).

Учасниками інтерактивного конкурсу «Sunflower» (зарубіжна література) стали 16 учасники від 4 по 9 клас, 4 диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня, 4 дипломи І ступеня регіонального рівня, 1 дипломи ІІ ступеня регіонального рівня , 3 дипломи переможці в початковій школі і 4 сертифікати учасника. Куратор Семенюк С.П. отримала сертифікат, який засвідчує, що учитель добре сприяла організації та проведенню гри.

Вчителям мови та літератури слід і надалі залучати якомога більше дітей до участі в інтерактивних конкурсах.

Учні школи були активними учасниками Всеукраїнських інтерактивних конкурсів з математики та інформатики, фізики, історії. Результати конкурсу «Кенгуру - 2019» (осінній) - 16, такі: з сертифікатів маємо 5 відмінних , 10 добрих результати та 1 учасник. Маємо результати інтерактивного конкурсу з інформатики «Бебрас». З 12 учасників маємо 8 успішних сертифікатів та 4 добрих. На жаль, через карантин не маємо результатів з фізики та історії.

План курсової перепідготовки виконаний не в повному обсязі у зв'язку з карантином. Протягом навчального року підвищили кваліфікацію учителі, які пройшли підготовку до роботи в умовах Нової української школи Ліщенюк С.В., Луканюк О.І., Добровольська С.М..

Підсумовуючи показники навчальної діяльності закладу, слід звернути увагу на те, що якісний показник навчальних досягнень учнів порівняно з попереднім навчальним роком підвищився і становить 30,4% від загальної кількості учнів 3-9 класів. Середній бал по школі становить 7,0 балів. Достатній рівень навчальних досягнень мають учні 5 класу , 8 класу та 9 класу (класні керівники Голокоз Н.Л., Семенюк С.П. та Кирпань І.В.). Показники навчальної діяльності закладу: немає учнів з навчальними досягненнями початкового рівня, середнього рівня - 51 учень ( 69%), достатнього рівня - 19 учнів (25 %), високого рівня - 4 учні (5,4 %). Випускниця 9 класу Діденко Катерина закінчила навчання за базовий рівень з відзнакою.

На методичний ріст учителів школи мали вплив і засідання педагогічних рад, що проходили на базі опорного закладу, де розглядалися актуальні питання. У зв'язку з карантином педрада від 06.05.2020 року проводилася дистанційно у Viber та на платформі ZOOM. Розглядалися питання щодо успішного завершення навчального року, заповнення класних журналів, оцінювання під час дистанційного навчання та здійснення підсумкового оцінювання у 2019/2020 навчальному році.

Важливою ланкою методичної роботи є здійснення психологічного супроводу навчально-виховного процесу. У школі працює практичний психолог Кирпань І.В.. Покращенню роботи шкільного психолога слугували індивідуальні активні форми, що сприяли наданню фахової допомоги педагогічним працівникам та учням у навчально-розвивальній діяльності. Провідними формами роботи психолога були тренінги, моніторинги, розробка пам'яток для учасників навчально-виховного процесу, інтерактивні лекції. Практичним психологом розроблялися та впроваджувалися методики по роботі з обдарованими, профілактики насильницьких, агресивних форм поведінки, суїцидальних настроїв, конфліктності, формування толерантності серед учнівської молоді.

Вчителі школи розуміють: лише озброївшись глибокими знаннями психології та педагогіки, уміннями психодіагностики, можна вдумливо, уважно вивчати, досліджувати розумовий, емоційний, моральний розвиток дитини, шукати й знаходити причини, через які учень потребує індивідуальної допомоги. З цією метою протягом року проводився психолого - педагогічний семінар «Сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості школярів» та педагогічні читання за книгою В.О. Сухомлинського «Серце віддаю дітям», методичні наради «Організація навчально-виховного процесу в початкових класах згідно з вимогами з Держстандарту початкової загальної освіти», «Дотримання вимог до ведення класних журналів 1-9 класів ЗЗСО», «Дотримання загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», «Інструктивно - методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2019/2020н.році», «Планування позакласної роботи», «Дотримання єдиних вимог до усного та писемного мовлення» та інші.

Протягом року психолог школи Кирпань І.В. стала учасницею семінара-практикума «Корекція та профілактика порушень навчальних навичок (дислексія, дисграфія) що проходив у жовтні в Снігурівській ЗОШ. Психолог брала участь в он-лайн курсах з таких тем: «Вирішуй конфлікти та будуємо мир навколо себе», «Використання он-лайн - сервісів для дистанційного навчання» (квітень 2020) та «Документація практичного психолога : ведемо по новому» (серпень 2019).

В 2019/2020 н. році на базі школи відкрито 2 класи з інклюзивним навчанням. Інклюзивному навчанню підлягають учні 5 класу Пилипчук П. та Герасименко К. та учень 3 класу Кулібаба Н. згідно висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, що надав Інклюзивно-ресурсний центр. В допомогу класоводу 3 класу Афанасьєвій С.М. призначена асистент учителя Римарчук О.М., у 5 класі асистентом учителя працює Стародубець В.І.. Педагогами та психологом школи проводиться певна робота з деякими батьками щодо обстеження їхніх дітей в ІРЦ для визначення нозологій та отримання психолого-педагогічної допомоги.

У школі створено команду супроводу. Протягом року проводилися засідання консультативно-педагогічної групи (команди супроводу) з питань інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, на яких розглядалися питання, що стосуються корекційно - розвиткових занять з дітьми, індивідуальні плани навчання тощо.

З метою вивчення і поширення педагогічного досвіду здійснювалося взаємовідвідування уроків, в листопаді проводилась декада відкритих уроків та виховних заходів, в лютому методичний тиждень «З досвіду роботи», «Відкриті уроки вчителів початківців та їх наставників».

З метою зацікавленості учнів у вивченні та покращенні знань з навчальних дисциплін, протягом року згідно планування проводилися предметні тижні. В кінці навчального року вчителі - предметники звітували про проведену роботу під час предметного тижня, виготовляючи фотобюлетень. Кращими визнані предметні тижні із зарубіжної літератури, української мови та літератури, німецької мови (Семенюк С.П., Кирпань І.В., Шумік Т.Й.).

Упродовж навчального року велика увага приділялась підготовці до ДПА учнями 4 та 9 класів. Але відповідно до наказу МОН від 30 березня 2020 року № 463 «Про звільнення від проходження Державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 н.р.» учні початкової та базової загальної середньої освіти звільняються від проходження від Державної підсумкової атестації у зв'язку з карантином під час епідемії коронавірусу.

Національно-патріотичне виховання та краєзнавство - чи не найважливіші складові навчально-виховного процесу у реалізації Концепції національно-патріотичного вихованні дітей та молоді. Враховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставин, пов'язаних з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.

Система освіти школи орієнтована на те, щоб навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку.

У школі створена та працює шкільна дитяча організація Республіка ШКІД. Активними учасниками виховної роботи є також учні школи, які беруть участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл («Джура»)».

Педагогічним колективом та активістами Республіки ШКІД була організована зустріч учнів з волонтерами та солдатами - земляками Рахмановим П.Р. та Зелюкіним Д. М., які перебували в зоні АТО. У шкільному історико-етнографічному музеї оформлено патріотичний куточок «Ми за мир, за єдину Україну» та стенд, присвячений воїнам-учасникам АТО.

Колектив навчального закладу взяв участь у проведенні патріотичних конкурсів та акцій «Парад вишиванок», «Лист пораненому», «Голуб миру», «Запали свічку», «Оберіг для воїна АТО», «Лист солдату в АТО», «Новорічне привітання в зону АТО», у ході яких діти писали листи, створювали малюнки, виготовляли обереги, котрі волонтери Снігурівщини передали в зону воєнних дій. Протягом року в зону АТО передано продуктові набори, теплі речі, предмети гігієни.

Різноманітними є форми позакласної роботи з патріотичного виховання: тематичні лінійки до Дня партизанської слави, 76 річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників, Дня козацтва, Дня захисника України, Уроки Мужності, конференції, круглі столи, виховні години, патріотичні флеш-моби, огляди тематичної літератури, перегляд кінофільмів.

Велика увага в школі приділяється профілактичній роботі з учнями та молоддю шляхом пропаганди здорового способу життя, профілактиці з питань запобігання протиправної поведінки, алкогольної і наркотичної залежності дітей і учнівської молоді. Протягом року учні брали участь у шкільних конкурсах на кращий плакат щодо збереження здоров'я, підготовки до участі в спортивних змаганнях шкільного та районного рівнів. Активними були учні в конкурсах «Юна україночка», «Ми козачата».

Значно активізовано роботу шкільного музею, що є центром героїко-патріотичного виховання. Музейна справа сприяє формуванню у молодого покоління національної свідомості, любові до рідної землі, забезпеченню духовної єдності поколінь, збереженню та використанню пам'яток історії.

Протягом року цілеспрямована робота з теми «Всебічний розвиток особистості на основі традицій та історій рідного краю» проводилася на базі матеріалів історико -етнографічного музею ім. Героя Радянського Союзу В.А.Веденка (керівник Юськів Т.І.). Кобзарцівська школа є в районі опорною з музейної роботи. Досвідом своєї роботи опорна школа ділиться на районних семінарах, готуючи збірки, буклети, фотоматеріали, науково-дослідні роботи. Наказом МОН України від 17.06.2016 року №689 історико-краєзнавчому музею школи присвоєно почесне звання «Зразковий». Юськів Т.І. уклала збірку «З досвіду роботи Кобзарцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів як опорної в районі з музейної роботи».

Діяльність гуртківців та керівника музею Юськів Т.І. висвітлювалася в статтях, що друкувалися в районній газеті «Вісті Снігурівщини» від 12 березня 2020 року (стаття присвячена військово-патріотичній роботі музею напередодні Дня визволення Снігурівщини від фашистських окупантів) та 14 травня 2020 року до Всесвітнього Дня музеїв (стаття присвячена етнографічній експозиції музею).

Важливою ланкою виховної роботи є профорієнтація старшокласників. У 2019/2020 навчальному році профорієнтаційну роботу по залученню випускників школи до профтехнічного навчання проводили викладачі Миколаївських та Снігурівського ліцеїв (листопад 2019 р., лютий 2020р.).

Якість освіти є системним об'єктом управління й діагностики. Одним з основних шляхів отримання інформації є моніторингові дослідження, тематики яких різнопланова.

Упродовж 2019/2020 навчального року вчителі та учні школи брали участь в різноманітних моніторингах.

Протягом навчального року на нарадах при завідуючому обговорювалося питання щодо впровадження проекту МОН України «Нова школа» та питання децентралізації громади.

Важливою ланкою діяльності школи є зв'язок з батьками. Тісний зв'язок з батьківською громадою є запорукою успішного здійснення навчально-виховного процесу. Тому, робота з батьками була запланована і проводилася на батьківських зборах, під час індивідуальних бесід та в роботі з громадськістю. Систематично проводилися батьківські збори та виховні заходи із залученням батьківської громадськості. Батьки на добровільній основі залучалися до здійснення поточних ремонтів класних кімнат.

Звітність 
про фінансові надходження та витрати
 Кобзарцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
 (державні кошти та благодійні внески батьків)   


План асигнувань на 2020 рік

Кошторис на 2020 рік

с. Кобзарці вул Шкільна , 28,  Снігурівського району Миколаївської області 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати